Dobrodošli!!

Dobrodošli na moj jednistveni san andreas blog,san andreas je moja najbolja igra,iako je sada gta 4 bolja,puno.Pa tako,ja imam iskustva sa igrom pa je najbolje da to iskustvo podjelim sa vama i pomognem vam oko ove cool igre.San Andreas mi je super.Jako volim riješavati misije tako da sam par puta skroz završio misije i tako igru završio,ali nikad mi nije dojadila,super mi je što pri završetku imam sve gradove,kuće,opcije s kojima je užitak igrati.Eto,i imam hrpetinu pre cool auta koje sam skinuo sa stranica,a koje ču rado podjeliti sa vama!!


subota, 26. srpnja 2008.

Gta San Andreas Multiplayer

Evo ovaj program je za igrati multyplayer SA - mp (San Andreas Multiplayer) ali normalno ne multiplayer na svom kompu. Nego preko interneta.Pa ako imate nesto slabiji internet nemorate uopce dalje citati.Znaci sa-mp se jednostavno skine sa interneta a velicina programa je mala(4-5Mb max.) I skroz je lako s njim raditi.Mozete ga naci na ovoj strani gtaworld.hooxs.comKad dodete na tu stranicu na vrhu je neka slika pa onda prva izborna traka i onda druga traka(tj. drugi red) u tom redu imate opciju SA:MP Download i tipicno udarite klik na njega.Otvorit ce se komadic stranice. Ispod ovog natpisa You need SA:MP to play on our server vam lijepo pise SA-MP Client 0.2.2 R2 e kad to kliknete poceti ce se skidati taj installer.Kad ste ga skinuli , ovaj dio s internetom je na kratko gotov.Sad kad imate installer SA-MP nadite ga i kad ga kliknete poceti ce instalacija koja traje manje od 15sec. Kad ste instalirali ukljucite internet , nadite gdje vam je program i udite na njega.E sad... u donjem dijelu programa imate opcije Favorites , Internet , Offical .Vi izaberite internet.Otvoriti ce vam se puno Servera.Vi izaberite bilo koji i onda ce se otvoriti neki prozorcic i vi kliknite Connect.I to je to igrajte se sa rusima , spanjolcima , svabima , makedoncima , malim kinezima , mongoloidima , sa svih 6 slovenaca , sa bugarima , obalo-bijelo-kostcima , turcima i mnogim drugima.Sretno vam bilo!!!

Nema komentara: