Dobrodošli!!

Dobrodošli na moj jednistveni san andreas blog,san andreas je moja najbolja igra,iako je sada gta 4 bolja,puno.Pa tako,ja imam iskustva sa igrom pa je najbolje da to iskustvo podjelim sa vama i pomognem vam oko ove cool igre.San Andreas mi je super.Jako volim riješavati misije tako da sam par puta skroz završio misije i tako igru završio,ali nikad mi nije dojadila,super mi je što pri završetku imam sve gradove,kuće,opcije s kojima je užitak igrati.Eto,i imam hrpetinu pre cool auta koje sam skinuo sa stranica,a koje ču rado podjeliti sa vama!!


nedjelja, 27. srpnja 2008.

GTA 4

Novi GTA IV Trailer pojavio se jučer na službenoj Rockstar stranici gdje ga možete pogledati i skiniti u HD formatu. U nekoliko dijelova videa može se vidjeti kako realno izgleda fizika igre tj. Euphoria engine te skrivene informacije i slike. Analizu trailera možete pogledati ovdje.U videu se jasno mogu vidjeti zrakoplovi, mada je Rockstar rekao da ih neće biti. Što to znači? Možda samo mogućnost prijevoza i uživanja u pogledu? Neznam, samo možemo čekati, živi bili i zaigrali, a do tada uživajte u novom traileru u kojem se nalazi mnogo više toga nego mislite.

www.rockstargames.com/IV/


Žanr
Akcija
Proizvođač
Rockstar North
Izdavač
Rockstar Games
Website
www.rockstargames.com/gta
Datum izlaska
1.april 2008

Nema komentara: